A mai napon elmentünk Gyömrőre, a dzsungel pizzériába, mert a városkutató versenyen nyertünk egy oda szóló kupont, és kezdett lejárni.

Hát nem érte meg, de itt a kritikám:

Hely: Az étterem egész hangulatos volt, a fal egzotikus gyümölcsökkel volt díszitve, az asztalok fából voltak az is illett a helyhez.
csak a sushi tálcákat nem nagyon értettem, mit keresnek ott.
7/10

Személyzet: egyetlen mogorva és undok duci nénivel találkoztunk, aki a rendelés közepén elment, úgy mentünk utánna h még nem fejeztük be a rendelést.
2/10

Étel: Nutellás palacsintát rendeltem, amit sikerült elbaszniuk lekvárral amit utálok, nem értem miért nem lehet feltüntetni az étlapon, h egy nutellás palacsontába lekvér is jár...az általam kért "pizzát szeretnék, amin csak gomba van és semmi más" mellé bekerült paradicsom szósz sajt és nem tudom mi, amiktől hányog, de ez magánvélemény... a lényeg h nem szeretem.
Ezért az ételek ízéről nem tudok nyilatkozni, de annyit tudok mondani, hogy itthon kiraktam a kutyáknak, de őnekik sem ízlett.
0/10

Ősszegzésképpen: volt egy elcseszett délutánom, 1 órát vártam egy rohadt pizzériában ahol egyedül a baracklé volt jó, a siós dobozból a pohárba öntést még nem sikerült elrontaniuk. 
összesen: 9/30

A bejegyzés trackback címe:

https://iangenaro.blog.hu/api/trackback/id/tr54479701

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása